پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215255
پرسپوليس حاضر نيست بيشتر از 950 ميليون به کاوه بدهد
تاریخ انتشار : 1395/03/28 19:02:51
نمایش : 1030
مهاجم فصل پيش ذوب‌آهن حاضر نيست در پرسپوليس کمتر از تيم پيشين خود دستمزد بگيرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، وزارت ورزش در حالي اعضاي جديد هيئت مديره باشگاه پرسپوليس را انتخاب و معرفي کرد که نام حسين عبدي در بين اين اعضا ديده نمي‌شد. با اين شرايط هنوز از سوي اين وزارت به باشگاه پرسپوليس ابلاغ نشده است که اعضاي هيئت مديره اين باشگاه تغيير کرده و عبدي ديگر عضويتي در آن ندارد. با توجه به اين قضيه عبدي فعلا به عنوان يکي از اعضاي هيئت مديره باشگاه پرسپوليس به کارش ادامه مي‌دهد.

* مسئولان باشگاه پرسپوليس حاضر نيستند بيشتر از 950 ميليون به کاوه رضايي بدهند در حالي که اين بازيکن در مذاکراتش با مسئول نقل‌وانتقالات اين باشگاه اعلام کرده قرارداد فصل پيشش در ذوب‌آهن يک ميليارد و دويست ميليون بوده و حاضر نيست کمتر از فصل پيش دستمزد بگيرد. اين مسئله فقط يکي از اختلافات رضايي با پرسپوليسي‌ها است و موارد ديگري هم از جمله اضافه شدن بندي در قرارداد مبني بر اينکه در صورت رسيدن پيشنهاد خارجي براي اين بازيکن باشگاه پرسپوليس رضايت نامه او را صادر کند، از ديگر خواسته‌هاي رضايي است.

* لوکا ماريچ تا زماني که طلبش را از باشگاه پرسپوليس دريافت نکند حاضر به مذاکره با مسئولان اين باشگاه نيست. اين در حالي است که پرسپوليسي‌ها قصد کاهش قرارداد وي را نسبت به فصل گذشته دارند و شايد اين دو عامل باعث شود اين بازيکن را فصل آينده در جمع سرخپوشان نبينيم.

منبع:تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html